Repris!


Jäkla vilka monotoma  morgnar jag har, det är verkligen
samma sak varje dag.
Klockan ringer 07.00 och jag är inte
den som ligger och snozar utan skuttar upp genat.

Röker en cigg, gör två mackor och en kopp kaffe.
Äter frukost och läser HP sen
dricker jag kaffe och läser bloggar.

Kollar klockan och inser att jag åter igen har
på tok för mycket tid över och drar slutsaten att jag
nog kan sova till halv åtta egentligen, iaf kvart över sju.

Idag får jag nog använda mina apostlahästar
för cykla funkar nog fan inte! Boring

Morgonpuss från tjej som INTE är stressad!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Ja, det var nog mig du såg för jag tyckte jag såg dig med! Hehe!

Allt bra? :D

2008-12-12 @ 19:12:06
URL: http://margretgudmundsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0