Så dök den upp!

Den där jävla frågan om nyårslöfte!
Förra årets löfte? Jag hade inget så det höll jag bra, eller jo
jag hade nog faktiskt ett. Nä, vi hade nog mer en vadslagning tror jag.
Men det lyckades jag inte med....eller jag vann nog.
Måste kolla fakta idag.

När frågan dyker upp är ju givetvis rökningen den första
tanken som uppstår.

Sluta röka.
Hur jävla nice hade inte det varit.
Men jag tänker inte nes engagera mig i det,
var nog fan en av de värre saker jag varit med om.

Måste träffa en kille som inte röker,
som blir kär i mig...som tycker att jag är äcklig för att jag röker.
Som jag blir störtkär i.....och slutar röka
Och seglar på rosa moln och ler för mig själv.
Tänker på honom och går runt och visslar......
Sen trillar jag ner från det rosa molnet och slår mig hårt i huvudet.
NÄämen oj, fan nu drömde jag igen.......

Puss från tjej som ska dricka kaffe och röka nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0