Sjukligt nervös!


Jag är fan sjukligt nervöst lagd, vet inte om jag har det efter mamma eller pappa,
det är liksom hugget som stucket. Kan vara vem som av dom, eller kanske båda.
Dubbeldos liksom, ja så är det nog!
Dubbeldosigt nervös tjej, det är Diana det!

Jag är alltid galet nervös när jag ska göra grejer, framför allt
lite mer krävande saker.
För ganska så länge sen gjorde jag och två vänner en lite " längre" resa.
På morgonen när vi skulle bege oss höll jag på att gå i taket
av nervositet, mådde illa och kunde inte äta. Skakade så mycket att jag inte
kunde bre mina mackor till fikat själv.
Sen bajsade jag typ en miljon gånger, har en tedens till att
bajsa ihjäl mig när jag är nervös.

Syster och jag brukar skoja kvällen innan jag ska göra något
om hurvida vi behöver köpa mer toapapper eller om det räcker.
Sen oroar jag ihjäl mig hela dagen innan och sover minimalt på natten.

Sen bär det iväg och alla gånger har det gått bra och mina hemska katastroftankar
om vad som kan inträffa har aldrig hänt.
Men någon gång ska ju vara den första......

Så nu sitter jag här, en sjukt nervös tjej som har lite
svårt för att slappna av och har typ tusen tankar om vad
som kan gå fel i mån...och i övermån....och dagen efter det...
och resten av livet...typ!

Kram från tjej vars magkatarr förr eller senare kommer utvecklas till magsår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0