Stackars Diana!

När det är förändring på g blir det genast lie kaos i Fröken Dianas skalle.
Hur kommer det bli och hur ska det gå?
Man vet ju liksom hur det är och vad man har, sen ska det ändras
och plötsligt ska allt se annorlunda ut.
Så där lite pirrande, nervöst och skräckblandat förstjusande.
Men absolut att jag ser fram emot denna förändring.
Fast oron finns där ändå....

Vaknade kl sju på morgonen med stenad skallebank, sån
huuvdvärk man bara kan ha när man varit full dagen innan.
Shit, fan jag ska ju göra värsta grejen nu, varje dag.
Ja, jag vaknade helt enkelt med lite bakfylleångest och
det värsta var nog att jag inte vaknade hemma.
Inte för att jag vantrivdes där jag vaknade, absolut inte.
Näst efter min säng var den sängen skönast i världen men
allt som är jobbigt är genast mycket jobbigare när man inte är hemma.

Så där låg stackars jag i nån annans säng med paniktankar på framtiden
med en sjuhelvetes huvudvärk och bad till högre makter att jag skulle somna om!

Som om inte det var nog hade stackars jag bara en cigg kvar som jag skulle röka
på morgonen innan jag kom hem till fler cigg. men jag var tvungen att
röka den kl sju för att på något sätt kunna slappna av och somna.

Uppenbarligen somnade jag för jag vaknade vid elva, gick hem sjukt röksugen
och jävligt illamående, la mig i sängen och kollade på Hem till gården,
somnade igen, sov till fem.
Vaknade, åt potatischips och drack en cocka, mådde illa, slösurfade och
somnade igen!

Kram från tjej som verkligen gillar torsdagar, speciellt i Millans sällskap!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0