Störigt!

Fan vad jag hatar gamla människor som cyklar.
Glider fram så sjukt sakta och man måste ju ligga kvar bakom.
Oartigt att cykla förbi någon på ett smalt utrymme, det går liksom inte
för då blir stackars gamlingen darrig och arg.
Och som alltid muttrar gamla människor åt en och svär lite över dagen ungdom
om man beter sig opassande (läs: snor deras utrymme)!
Alltså väljer jag att vara en bra ungdom av dagen och
ligga bakom dom, dock inte för nära, jävla vad
det skulle kunna få dom att muttra!

Går så sakta att jag nästan vinglar av cyklen men
man måste ha tålamod med dessa åldringar,
vågar inte göra dom upprörda.
Så jag hoppas av min skitcykel och traskar
en bit istället.

Skaffa cykellampor och avskaffa reflexväst!

Puss hej från nyss hemkommen tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0