Tack posten!


När jag kom hem låg det ett brev från Landstinget på  min hallmatta.
Läskigt att få oväntade brev från hospitalet ju!

Första skrämmande tanken var att brevet typ innehåller:

Hej. Någon du har knullat med är typ äcklig och har kli.
Gå till doktorn och visa ditt kön!

Föga troligt men i dagens läge är
ju alla otrogna till höger och vänster!

Skit samma, nu innehöll inte brevet det.

Det stod typ; var så god, här kommer ditt ny tandskyddskort.
De gamla slutar gälla 1:a januari 2009

Jaha, jag har inte ens något kort. Men nu fick jag ett nytt.
Trevligt som tusan att det på kortet står mitt namn, mitt personummer
och min adress fast trevligast är att kortet ger mig fri
tandvård och är giltigt till 2013-12-31.

Tackar och bockar till alla skattebetalare, ska le extra stort åt er!

Puss från tjej med bonusförmåner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0