Tack!

Fick mitt första julkort idag.
Från mamma och pappa,knappt lönt liksom.


Jag tillverkade minsann egna kort idag, synd bara att dom skulle vara skickade
igår, så helt enkelt är det ingen som får ett skiickat julkort från mig.

När jag var liten och vi fick julkort från någon mamma glömt att skicka julkort
till, ganska många såklart, så sa hon att man kan skicka nyårskort istället, då blir ingen utan.
Sen att hon kom på på nyårsdagen att hon glömt I ÅR IGEN!! 
Sen säger hon åt oss alla att påminna henna om att skicka t
julkort ill den och den nästa jul.

Som om någon kommer ihåg det då eller!!


Kram från tjej som får julledigt i mån, exakt 12.15!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0