TVÅ!!

TVÅ ynka jävla poäng saknar jag på min högskoleutbildning
för att ta det ett steg vidare!!

TVÅ jävla poäng.

Kommer från och med nu alltid hata siffran TVÅ!!

Fast jag trodde att jag saknade fem poäng, vilket inte hade varit lika störigt,
men TVÅ, fan vad retligt.

Men jag vet att det egentligen har blivit något fel,
för jag saknar fem på riktigt.
Vet inte riktigt hur dom fick ihop det till 28.
Gjorde inte det sista fempoängsarbetet.
Men vad skulle jag ha missat TVÅ poäng på,
fanns liksom ingen del i kursen som gav TVÅ poäng.

Fast o andra sidan har jag även behörighet i datorkunskap
trots att jag hoppade av den skiten.

Ja ja, bara att tacka och bocka!!

TVÅ, det är ju ganska omöjligt att hata siffran TVÅ, TVÅsamhet liksom,
det mesta är bättre i par.

What ever, blir Evolutionsbiologi i vår,
spännande men fan, fysik, God damn I hate it!!

Puss hej från tjej som ska leka med Evelina nu!


Kommentarer
Postat av: Micke B

Kunde inte låta bli att tänka på denna låten när jag läste din blogg om siffran Två :)



-Nummer%2520Tva.mp3" rel="nofollow">http://www.rappareisamverkan.se/dl/52/08-Nummer%20Tva.mp3

2008-12-29 @ 13:54:47
Postat av: Diana

Ha ha, jag väljar att vara lite mindre tragisk....ännu.

Men fan, nu hatar jag nog nummer TVå mer!

Vill ju inte bli förknippad med rövhål, hi hi!



Tack för trevlig sång...eller nåt!!

2008-12-29 @ 13:57:52
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0