Upprörd!

image47
Jag brukar rätt ofta vara upprörd men nu minns jag
faktiskt inte riktigt när jag var upprörd sist, bortsett från i natt då.

Jag gick nog sönder lite av upprördhet!
Dessa jävla sms och denna jävla galning.

Den där killen som messat mig lite sporadiskt sedan
några dagar innan midsommar var nog i sitt esse igår.

Fick typ 20 mess. I början var dom ganska normala men
shit vad dom spårade ur tillslut.

Fram vid ett blev jag lie rädd och funderade på om personen i
fråga inte har lite psykopatvarning.

Jag vill inte vara på messen heller för jag vill liksom inte
"uppmuntra" men igår brast mitt tålamod.

Jag älskar dig Diana men du bara skiter i mig.

Jag älskar dig men jag betyder inget för dig.

Jag vill leva med dig, du är underbar. Jag älskar dig!

Du skiter i mig!

Jag blev tvungen att svara. Undrade vad älska innebar för honom.

Att tycka om någon för den man är, blev svaret.

Som om han ens har en aning om vem jag är, vi pratade i max tio minuter
på fyllan en torsdag och samtalet handlade om han och hans flickvän!
Så jag låg där i min säng helt upprörd och egentligen ville
ringa upp honom och skälla som en toka och undra om han är helt dum i huvudet!!


Sorry killen, men du betyder inte ett skit för mig och jag bryr mig inte det minsta!!

Kram hej från tjej som må vara hemsk men sanningen är ibland hård!


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0