Akta!!



När man är sminkad och fixad i håret, ja allt som jag inte är på denna bilden,
då är det strängt förbjudet att röra.
Ansiktet och håret är så jävla off limit det kan bli.
Men boysen....dom fattar inte detta.
Den viktigaste av de oskrivna reglerna!

Man ska kramas hej med sin kompis, killkompis då så klart.
han tar en givetvis i håret eller ännu värre i fejjan.
Why? Jag fattar inte varför.
Akta mitt hår.....akta mitt smink.....
Nån tes som dras ut ur uppsättningen och när någon tar en på kinden
gnuggas ju det feta lagret av puder och blir ojämt!!

När detta händer säger man akta och då är svaret lamt och kort:
Men du är fin ändå!

Ja, tro fan att du måste säga så när du
just smetade mitt smink och redde till min frilla!

Men fan, ibland är det värt det, dom där varma toucharna
som överväger hårtesen och sminket på kinderna :-)

Kyss från tjej som nog inte har så mycket smink att smeta ut men rör för helvete mina kinder!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0