5:e

Besöket på KBT:n idag. Har flytit på den senaste tiden, hela detta året har funkat finfint, mycket bättre än på länge men nu har jag nog trillat ner i en svacka.
Fan vad jobbigt det blev att gå iväg i går och jag är inte så pepp idag heller.
Med läxan har det gått si så där, har inget stolt att visa upp idag!
Helvetes bajs att de ska skifta så, jag kommer får kämpa som ett litet gnu men jag kände mig väldigt redo för det innan. Nu har all energi dalat ut och fan vad jag inte vill stå ut i den här skiten. Palla nog.
Astra Zenica borde ju vid det här laget kommit på en mirakelmedicin.
Jag vill inte tänka 8 miljonet steg i förväg och framför allt inte må illa och har sjukt mycket oro när jag ska gå hemifrån.
Diana, mindfulness is the fucking key!!
Säger som Nike: Just do it.
Puss från en urlakad och mkt besviken Diana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0