Att göra en "Ida"....


En vän till mig myntade detta uttryck för några sommrar sen. (Det ska tilläggas att kompisen faktiskt inte heter Ida!)
Att göra en Ida är att ha sex med två killar samma dag (läs kväll) och det närmsta du kommer en dusch innan det är dags för kille nummer två är att du hinner vaska discofittan* !

(*discofitta får man efter att ha varit ute och dansat på kvällen, schysst uttryck Emma=)

Att göra en "Ida" är för mig helt ofattbart och helt otänkligt att det skulle hända mig!
Sysslar inte ens med det här med "en natt" men dock ska jag erkänna att jag faktiskt gjort det en gång. I sommras var jag med en kille bara för den natten men jag känner honom och var kär i honom innan och detta liksom avslutade det som känts innan. Så för mig är det ju absolut inte samma sak som att gå/ta med någon okänd hem. Jag föreställer mig att ångesten efter en sådan händelse är total och hur ska man då överleva ångesten efter att ha varit med två?!

En nära vän till oss gjorde en "Ida" alldeles nyligen, inte nog med det så gjorde hon ytterligare en "Ida" bara en kort period efter denna. Alltså två "Ida" i år; en gång är ingen gång, två gånger är två gånger för mycket!
Det dåliga samvetet plågar utföraren otroligt mycket!

Det värsta jag har gjort i detta avseende är inte ens i närheten av att göra en "Ida"!
(Med repsekt av alla inblandade kan jag inte lämna någon tidsera eller specifika detajer nu).

Jag dejtade en kille och egentligen var det inget seriöst men så där i början innan man vet hur vida man vill bli seriös eller inte finns faktiskt den oskrivna reglen att man inte är med någon annan och den vill jag gärna tillämpa.
Men nä, jag är så hemsk att jag under denna tiden hånglar med nån annan eller rätttare sagt två! Inom loppet av knappt en vecka dessutom. En fredagsnatt efter att ha varit ute gick jag hem till en kille och hånglade lite, helt onödigt men på något sätt var de spännande, varför kan jag inte svara på men det är inte relavant.
På tordagen veckan efter (knappt en vecka senare) träffade jag en kille ute, sjukt charmig liten prick så jag fick ju bjuda på lite hångel=) Totalt piontless men va fan.....
För att spä på det hela kan jag nämna att jag träffade den första ovannämnda kille en gång innan och hånglade lite.
Sjukt dåligt samvete och fick av respekt avstå dejten ( Förlåt!) men jag var nog inte så där superintresserad ändå.

Om nån av mina kära killar läser detta och oroar sig över är ett det är den jag betett mig som ett svin mot:
Ni som jag varit tillsammans med kan sluta oroa er!!
Dej som jag dejtade senast är också safe!
Ni från förr kanske kan skruva lite på er. ( inte du Jimmi!)
Ni i framtiden får se upp=)

Alla ni som gjort/kommer att göra en "Ida": You go girls!!!!

En gång är ingen gång, två gånger är två gånger för mycket men tre gånger är fan skandal!!

Kommentarer
Postat av: Jimmi

Haha, jo nu sitter jag här och skruvar på mig. Flera varv faktiskt.

2008-02-17 @ 18:31:10
Postat av: Evelina

Hahahaha, säger bara "att göra en Ida" är en riktig begåvning.Hur lyckas man EN gång? Hur í helvete lyckas man TVÅ gånger?? GO girl:)

2008-03-09 @ 21:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0