Bågmagen är kvar!


33:e träningspasset idag, varit näst intill utan socker hela året, kul att säga hela året, alltså knappt två månader.
Men visst fan är min degmage kvar ändå! Losat några cm i midjemått och mina jeans går alldeles utmärkt att knäppa men nä, den liksom hänger kvar där som en liten båge=) Jävla jul och jävla choklad!!

Gett mig på sex-veckorspasset nu, sex dagar i veckan i sex veckor- kommer aldrig palla de, fem dagar kan jag tänka mig, that´s it!!
Vette fan om det är värt det, jag kommer nog aldrig bli snygg i bikini=)
Tycker det är snyggt med lite hängbuk!!

Som om inte denna dagen inte varit smärtsam nog har jag klippt mig och luggen blev för kort och helt mongo,tackar allra hjärtligast till den som uppfann mössan!! Dessutom har jag ont i ryggen så det känns som nån hugger mig i ryggen så fort jag rätar på den!!
Nu vill jag bara äta choklad!!
Tack för denna helt underbara måndag!!

Kommentarer
Postat av: psycho*is*

ja nu är det snart ingen ursäkt längre man måste träna ..
även jag nu ska man beställa årskort och efter det kommer helvetet att börja för mig med ;-)

2008-02-25 @ 20:03:14
Postat av: Sarah

Du är min nya idol, söt är du me!

2008-02-25 @ 20:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0