Bakfylla av Melodifestivalen!

 

Skulle gärna referera till Melodifestivalen idag men ärligt talat är det tyvärr så att jag inte minns så mycket.
Var hos storasyster och hennes sambo, käkade sjukt god middag (de gjorde du väldans bra R) och drack rödvin till maten. Rödvin är livsfarligt för huvudet!
Sedan blev det provsmakning av konstiga öl och tyvärr va de äckliga, tack och lov hade jag Staropramen.
Efter rödvinet och innan ölen var jag tvungen att klämma in tid för att ta medicinen och inte dricka på ett tag efter det, gick sådär va.

Lite mer rödvin, öl och sedan en god Southern Comfort. Lagom kalas i huvudet när det var dags för Brödern Beischer på Penny.Mycket bra spelning som bidrog till en exellente stämmning! Mer öl där, schysst musik och lite dans "down under"!!

Och här satte karatefyllan igång!!
Drog i väg några fyllemess till diverse stackars satar, lite mera öl sen jävla var det kört. Av någon anledning blev jag sur som sen utmynnade i massa tårar och lip och fan vad Diana sket i de andra och skulle gå hem.
För mycket alkohol och för mycket uppgivet jävla lipande slutade kvällen med att jag  fick en smärre panikattack och stackars vakterna på Moon stod helt handfallna när jag hyperventilerade och inte kunde andas.
Lillasyster kom till undsättning och fy fan va jag fick släpa mig hem.
Väl hemma var jag om möjligt mer full än när jag lämnade Penny innan de ens hade stängt.
Dunkade huvudet i köksbordet och käre mannen serverade mineralvatten.
La mig i sängen som mest kändes som en karusell, lyckades somna men vaknade efter bara en timme typ med värsta tänkabara huvudvärk och minsta rörelse gjorde att spyan helt spontant hittade vägen ut genom munnen. Försökte lägga mig på sidan men de va kört så in i helvete. Mådde så dåligt att jag ringde lillasyster som lovade att komma om "några sekunder", efter en halvtimme fick jag ringa igen och hon skulle komma "på några sekunder", men hennes sekunder var sjukt långa och tredje gången jag ringde kom hon.
Hon hann knappt innanför min dörr innan hon själv började kalva som ett magsjukt barn, inte mycket till hjälp där inte. Bara att förtränga huvudvärken och försöka somna. Låg nog där och led i några timmar innan jag somnade!

Vaknade på tok för tidigt i morse, illamående, bajssmak i munnen och ångest ångest!!
Minns klart och tydligt varför jag inte drack på dessa dryga två år och nu är det absolut inte värt att få hemska dräggiga fjortisfyllor! Och att skicka fyllemess är det värsta man kan göra och när jag tänker på det knyter det sig i magen. Tacka fan för att jag inte känner dessa poor bastards!!

Hade ju lovat att hjälpa storasyster att flytta med men jag är inte i skick till det idag, Förlåt Bettan!!

Så här slutade kvällen hemma på toan:
Lagom fräsch brud, vill nog inte riktigt veta vilken tidpunkt på kvällen som frillan och sminket levde sitt eget liv=)

Over and out från absolutisten som mår sämre än förtjänat!


Kommentarer
Postat av: klagarpåallt

Fick ni samma mess som var ett massutskick eller orkade den fulla tjejen skriva ett personligt mess till er??

2008-02-24 @ 13:49:15
Postat av: Anonym

du e snygg på kortet när du äter och senare på natten ser du ut som fan!!hade blivit lagom besviken om jag vaknat upp jämte dig när ditt smink är av.

2008-02-24 @ 19:22:42
Postat av: Jimmi

Vilka snälla kommentarer du får:) De låter som en rolig och händelserik kväll. Även om de inte e så kul att spy, och än mindre roligt att ha bakfylleångest så kanske de va värt de(vilket du troligtvis tycker idag haha).

2008-02-24 @ 20:37:18
Postat av: Diana

JIMMI: vi vet ju båda två hur mycket jag njuter av dessa kommentarer=)

2008-02-24 @ 21:18:32
Postat av: klagarpåallt

du är inte ett dugg ful på något kort. hade blivit överglad om jag vaknat upp jämte dig vilken dag som helst

2008-02-25 @ 20:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0