Basal kroppskännedom II

Andra träffen med lilla gruppen idag, va bara fyra, en del som droppat av.
Mest golvövningar idag, ligga på en matta, känna underlaget och sprattla med benen och sånt. Väldans underhållande på den som tittar på=)
Kunde iag konstatera att jag har sämst hållning i hela världen och att min rygg e paj e ju ingen överraskning när jag själv inser hur jag står.
Ganska flummigt att ligga där på en matta i antihalksockar och känner efter hur lång jag uppfattar att min överkropp respektiva underkropp är och hur lång jag känner mig totalt. Jävla kul att jag faktiskt kände mig en bra bit längre än mina 154 cm.
Positivt  är mina höftkulor är väldigt stabila och idag lärde jag mig stå som en stolt krigare! Står jävla stadigt nu så försök putta mig om du kan!


Jag är så glad att jag föddes intelligent och ännu gladare över att jag är så jävla bäst alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0