Hepatit C smittat blod och LITE för mycket öl...


som vanligt började fredagen med några öl på Harrys för att vid stängning fortsätta på Valentine! Samma sak varje fredag men underligt nog har vi alltid lika skoj. Kors i taket att det bara var jag och Linda som hamnade på "tattargatan"!
Dans till relativt sunkigt ljud eller så var det mina öron som var bedövade av alkohol, don´t know.
Dans och öl är ingen bra kombination att utöva samtidigt för liksom mitt i all dans tog ölen slut och de går så fort då. Vet inte riktigt vad jag ska göra av mina armar när jag dansar så då åker flaskan till munnen hela tiden och alla vet vi ju vad öl i snabb takt kan göra=)
Lagom yr och nästan på gränsen till dräggig var det ju såklart dags att kissa.
Och fuck!! där inne stod en tjej som skurit sig i armen, tre väldigt fina jämna sår. ( Hon brukar tydligen skära sig i armarna och påstod att hon hittat glas på dansgolvet och skurit sig med det. men vem som helst skulle se att de jämna linjerna inte kan tillfogas med annat än ett vasst schysst rakblad!!) Blodet bara rann och rann och min kära syster som är utbildad har ju typ en skyldighet att "rycka in". Efter som att jag (nojjigast i världen) inte vågar låsa när jag går på toa blev jag ganska panikslagen när jag hörde rabaldret och insåg att min syster slutat vakta dörren för att stoppa blodet!!
Massa toapapper runt hennes arm men de bara rann på och Linda fick så klart blod på sig. Himla äckligt och läskigt, jag kunde inte röra Lindas händer heller och hjälpa henne av med sina smycken. Bruden såg ut som en pundare och fördomsfull och nojjig som jag är finns det ju faktiskt en risk att hon kan bära hepatit C och fy för tusan om jag skulle bli rörd av hennes blod!! Linda va nojjig som tusan och skulle leta upp handsprit, tjena att det skulle finnas på Valentine!!

Mot slutet började jag känna mig som en sån där äcklig full tjej som bara dräggar, då va ja tvungen att gå hem.
Fast först McDonalds såklart. I kassan jobbade en ny tjej och hennes namnbricka sa: "nyburgare" vilket jag igår tyckte va sjukt kul och stackars tjejen blev helt nervös av mig o sen glömde hon ta betalt och oärlig som jag är (läs: full) så nämnde inte jag det heller.
Tack för maten, Tove! Nyburgare på McDonalds!!

Skrattade så sjukt mycket på vägen hem att jag har ont i magmusklerna ( ja jag har sånna). Linda hade ont i fötterna i sina sju meter höga klackar och gick så förtjusande roligt!
Tjugo över fyra i natt plingade det på våran dörr, vi blev skraja och orörliga, ha ha.
Plingade ju i går morse med!

Lite ångest över mitt drickande. Inte druckit alkohol på över två år och nu har jag varit full fem helger i rad. Vad hände??
Får nog ta tag i det här snart, bara några helger til......

( För alla som tolkar det här som att jag typ skulle haft problem med alkoholen är så inte fallet. bestämde mig 2005 för att inte dricka bara för att, no problemas with the shit)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va snål du är. De inte snällt att blåsa nybörjare på mcdonalds, (hmm nybörgare och hamburgare låter lite likt, skit samma) De kanske va tjejen i kassan som plingade på din dörr.

2008-02-17 @ 10:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0