Irriterad som fan!



Jobbat med ett relativt stort projekt sen i mars och efter många om och men lyckades jag med det näst intill omöjliga!! Fortfarande en hel del arbete kvar men jag har gjort den del jag kan och ska göra.
Lagt ner väldigt mycket tid och energi på detta projekt och jag har verkligen engagerat mig helhjärtat!!
Jobbat med detta minst en dag i veckan under 10 månader och var faktiskt stolt över min bedrift.
Lämnade över detta i händerna på relevant person och idag, har inte ens gått två veckor, är mitt slit förgäves!!
Allt arbete och all tid är liksom PUFF bara borta. Vet inte om jag mest ska vara arg eller lessen, tycker att personen i fråga faktiskt är jävligt otacksam.
Jag har deltagit i detta projekt utan någon som helst vinning för egen del!
Fan vad jag är sur!! Helvetes helvet!!
Fan jag är så jävla upprörd att någon annan kan vara så jävla oförsiktig. Går inte heller att återställa det såvida inte jag vill börja om från början och det har jag verkligen ingen lust med!!
Massa kvar med detta projekt och har en del andra uppgifter som jag åtagit mig och måste slutföra men jag har bara lust att skita i det och lägga ner min verksamhet!

En riktig jävla jubelidiot som förstörde mitt "work"!!
Sjukt jävla förbannad, besviken och överkörd så jag blir nog tvungen att lipa lite!
Det sorgliga är att du faktiskt inte fattar att du sårat mig och absolut inte visar någon som helst uppskattning!

- Tack för hjälpen!
- Var så god

- Pajjat hela skiten nu.
- Dra åt helvete din otacksamma tanklösa jävel!!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror duinte att det finns folk som uppfattar dig som en idiot??

2008-02-24 @ 13:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0