Skinoren

Ringde hudläkaren i veckan för att beställa tid. Har några envisa jävla finnar på kinden som bara har bestämt sig för att sitta kvar hos mig!! Jävla trams det där, jag e på tok för gammal för det där med finnar=)

Fick tid den 14:e april, tjena vilken väntetid och då har jag ändå varit där innan.
Ringde igår för att snällt be om ett recept på Skinoren men tanten i receptionen hånade mig rätt fett med att bestämt tala om: Skinoren är receptbelagt och det kan vi inte skriva ut utan att se hur du ser ut!!
Jo, jag visste ju att den va på recept, därför jag ringde liksom.

Palla vänta på recept till april liksom. Kan ju ändå inte behandla huden under sommaren, då får man ju inte va i solen och det är ju inte helt kul att skydda ansiktet från solen hela sommaren. Huden mår ju som bäst då!
Vad då se hur jag ser ut?? Ofta man vill ha Skinoren för skoj skull då!! Jag kan maila ett kort eller nåt....

Ringde min snälla doktor på vårdcentralen i morse och redan två timmar senare stoltserade jag glatt in på apoteket=) Precis strykit på ett lager och mina kinder svider rätt fett.
Tur det är hemmakväll i kväll!!

Kyss o hej från en prickig tjej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

prova glyrcerintvål

2008-03-01 @ 18:21:49
Postat av: jag igen

får jag ditt nr? ja vill gifta mig me dig!

2008-03-01 @ 19:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0