Spybibblan!


Var på biblioteket idag.
Gillar inte de nya de byggt, allt är ju spygrönt där inne och det ligger så nära vattnet att jag blir åksjuk!
Hur tänkte de när de valde färg? Pensionärerna måste ju vara känsligare än mig!

Anledningen till att jag knallade dit en lördag beror på att jag var tvungen att kolla i en fackbok (detta innan måndag så jag var sent ute), denna bok fick man såklart inte låna hem.
Letade upp en schysst plats att sitta och bläddra på, inte för nära vattnet och inte så omgiven av spyfärgen.
Lungt i typ 10 min sen kommer det en tant och konstaterar att det är ett mysigt ställe att sitta på. Jo, svarar jag och tänker: prata för fan inte med mig när jag läser. Sen ropar hon dit sin man och sina barnbarn, ofta det för blev lungt efter de : NÄ!!
Vad tänker dessa idioter på? Jag befinner på bibblan och minns inte jag fel fick man lära sig när man var liten att på bibblan ska man vara tyst.
Jag vågar fan knappt svälja inne på bibblan!
Sen tjatas det så jävla mycket om att vi ungdomar inte har någon respekt för äldre, var är deras respekt gentemot oss??

Hoppas melodifestivalen är skit idag så kan jag ta ut min ilska på den=)

Bröderna Beischer på Penny ikväll, dom e bra. Jag är dock lite rädd för alla dräglandes äckelgubbar som raggar på Penny men jag har förstått det som att damerna är värre!
Men man kanske slipper gå ensam hem ikväll då=)
Tjyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0