Stolt.... (12:e februari)


....som tusan över mig själv idag ju!! Gjorde något jag verkligen varit rädd för och inte trodde att jag skulle våga göra men jag tog mod till mig och gjorde det och det gick hur bra som helst!! Detta bäddar för nya framsteg, kanske med stora kliv=)
Hoppas jag kan öka takten.
Väldigt spännande oh intressant men också väldigt läskigt. Detta är ju mitt livs prövning och just nu har jag inte så mycket annat val än att bara göra det. Lite "nu eller aldrig"-känsla över det hela.
But I got to do it.

Min sötaste söt;
Du är bara helt underbar och jag har dig att tacka för så mycket!
Kan inte ens föreställa mig hur det hade varit om  inte du funnits för mig!
Som tur är vet jag ju att du alltid kommer finnas i mitt liv.
You and me!!
Älskar dig så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0