What the fuck?

         
Alltid alltid ska ja ha sån jävla lust att stoppa något i käften, o nä, jag menar mat och inget annat!!
Hade vi snackat om "fröken från uppåt" hade jag faktiskt menat kuk!!
Här sitter jag med min lite smått hängades, men väldigt charmiga, mage och vill inget hellre än att trycka i mig typ 7 hekto godis så här en tråkig fredagkväll!!
Men nu e ju jag duktig och tränar men inte fan hjälper de, den hänger här så ståtligt ändå!!
Flera jäkla pass varenda vecka och nä, de har faktiskt inte gett mig så mycket.
Kanske går bättre om jag slutar trycka i mig godis....men de vill ja inte!!!
Det är ju faktiskt flera månader kvar till sommaren =)

Kommentarer
Postat av: klagarpåallt

om du är mer diskret med ditt ätande kanske inte folk tänker på det, tycker inte du ser speciellt "beäten"ut.

2008-02-24 @ 13:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0