07.54 - äkta kärlek!!



Ringde klockan i morse. Trött som fan. Inte ofta jag har öppna ögon vid den
tidpunkten.  Lyckodag idag, då kan man skutta upp vilken tid som helst.

Var med söta lillflickan idag. Lekte i parken och strollade runt lite.
Hon är det käraste av det käraste.
Om inte barn är äkta kärlek så vad skulle det då vara?

Blir alldeles varm om hjärtat när jag tänker på lilla söt, vill bara
krama på henne och stanna tiden. Lycka!!

Dock börjar hon bli lite för stor för att gosa i knät, hon tycker
att många andra saker är mer intressanta.
Växer så fort, redan 16 månader men det känns som om det var
igår jag höll det lilla knytet på BB. Vågade knappt röra mig när jag hade henne i famnen,
hon får inte bli större nu!!

Puss från Diana som ÄLSKAR Marielle!

Kommentarer
Postat av: amanda

söt som tusan.

2008-07-25 @ 13:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0