Absolut torr.



Ett jäkla bra medel för att inte svettas i armhålan, eller iaf inte bli fuktig.
Ogillar verkligen att svettas så denna uppfinning är finnemang.
Tills det är dags att stryka på det.
Gör lika ont varenda jävla gång, de svider och bränns.
När jag strykt på det vaknar jag alltid på natten med brinnande armhålor,
får blöta en t-shirt och trycka in emellan stackars armhålorna innan jag kan somna igen.
Sedan svär jag på att jag aldrig ska använda absolut torr igen......
Har man riktig otur sitter det i  flera dagar och första dagen är det då
omöjligt att sträcka ut armarna.

Vill man vara torr får man lida pin......

Kram från tjej vars armhålor svider!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är så värt det!

2008-07-23 @ 08:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0