Det var inte så farligt!

Mamma var inte ett dugg pinsam igår, skönt.
Eller ja, vid ett tillfälle fick hon alla att brista ut i skratt men hur skulle hon veta?
Det var riktigt komiskt!

Det gick runt några RFSU:are i röda tröjor och delade ut kondomer
på området igår. När mamma såg att dom delade ut "saker" frågade hon:

- Kan man köpa lotter här?

Nja, kanske inte riktigt va. Fast har man tur kanske man kan vinna en tripp
till någons säng=) Pappas hoppas jag eller nja,fy jag vill inte veta!

Klart det inte delades ut kondomer på mamma tid, dom var nog knappt uppfunna
i denna form då. Har för mig att jag lärt mig i sexualkunskapen att man
förr i världen använde ursköljda gristarmar men så gammal är inte min mamma.

Jag hoppas för mångas skull att dom drar nitlotter i sommar!

En lektion:



Kyss, hej!

Kommentarer
Postat av: Jonna

HA HA HA HA

2008-07-21 @ 10:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0