En väldans glad Håkan.


Glada killen var Håkan Hellström igår när han spelade.
Gungade nice, gillar hans nya stuk!

Bongotrummor.....mmmmmmmm, vad ska man säga.
Finfint!

Regnet skulle ju så klart infinna sig, men man får vara glad åt det lilla.
Positiva Diana trodde inte det skulle regna och lämnade
paraplyet hemma.

Som den snälla storasyster jag är ställde jag, trots min sena hemkomst, min
larmklocka på kvart i sex. Linda ville gardera sig att hon inte
skulle försova sig till jobbet. Sjukt förvirrad när klockan ringde.
Nu är jag trött, trött!!

  
Kyss hej från tjej som glömt berätta att hon har en vän som väntar bebis. Fortfarande
i ett tidigt stadium så hon får vara anonym for now; grattis till dig, söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0