Fan också!


Idag grämer jag mig lite över att jag inte satt ett högre antal på männen i mitt (under)liv!
Funderade av någon konstig anledning på det där messet jag fick. Indirekt blev jag faktiskt kallad för
hora och jag finner det ganska spännande, rentav lite kul då jag aldrig någonsin i mitt
2+8*2+3*2+3-1-åriga liv (behöver ju inte avslöja min ålder i onödan)blivit kallad just hora!
Inte vad jag vet iaf,troligtvis nån som slängt ur sig ordet bakom min rygg nån gång!

Om så vore fallet hade det nu varit ett ypperligt tillfälle att statuera ett exempel för om jag
hade knullat runt och förmodligen då gillat de hade jag kunnat vara rakryggad och stå för det.
Att stå för en sån sak gör nästan folk mer upprörda än att faktiskt göra det.
Men jag kan ju inte fara med osanning bara för att make a point....

Jag har fortfarande inte förstått tjusningen i det där med massa killar som varit
på samma plats så att säga, fast det kanske inte finns någon tjusning med det.
När jag ska gifta mig vill jag iaf att min man ska vara "ganska ensam" om den platsen liksom=)
Man måste ju vara ihop om man ska syssla med sådana aktiviteter!!

Undra om jag, när jag ligger på min dödsbädd, ångrar att jag ser saken på detta sätt?
Tänk så blir jag aldrig gift och lever ensam hela mitt liv.
Då kan jag nog på min dödsbädd ångra att jag  inte knullade mer/fler!
Fan, är jag inte gift vid 40 kör jag ett race så jag kommer ikapp!

Ibland på baikssöndagar kan jag ångra att jag inte
knullade mer när jag va sambo, när det liksom
fanns serverat i princip hela tiden!
Men nä, jag var trött,speciellt på sambons bakissöndagar!

Kram och kel från Diana som undrar:
Varför får inte killar gråta och varför får inte tjejer vara kåta?
Gråta öppet eller vara kåt? Tack gode gud att jag är tjej.
Tårar förlöser så jävla mycket!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är fan knäpp!!

2008-07-13 @ 21:27:44
Postat av: Mattias

Knulla hur mycket och hur många du vill, skit i andra,framför allt din "blivande" man,

han har nog varit på många ställen ska du se=)

2008-07-13 @ 21:32:03
Postat av: Jocke

kanske bästa att släppa lite gråt och vara kåt.

tänk vad förlösande ett bra knull kan vara=)

2008-07-13 @ 23:11:29
Postat av: Anonym

varför, varför inte?

2008-07-15 @ 16:49:04
Postat av: Anonym

bry dig inte om vad folk tycker. du verkar stå på dig rätt bra gällande det mesta så fortsätt med det.

du är du, du gör som du vill!

har man redan båda fötterna på jorden behöver man inte så mycket mer=)

2008-07-15 @ 16:52:46
Postat av: Anonym

who gives a shit? sommar,sommar,sommar.........

2008-07-16 @ 17:17:23
Postat av: Diana

No comments=)

2008-07-16 @ 17:54:13
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0