Fniss,fniss,fniss!

Lillasyster Linda Sofi Persson, 23 år , har fortfarande fjortisrädslan över
att handla tamponger. Så himla pinsamt!!

Storasyster rycker in. Kan erkänna att jag också tycker att det är lite
pinsamt men jag skulle ändå till Hemköp och handla lite annat, typ bröd och sånt.
Hade aldrig gått in bara för att köpa tamponger, hell no!!

Stod tre småflickor bakom mig i kön, dom var säkert fjortisar. När
jag skulle packa ner mina varor stod dom vid kassan för att öppna sina glassar.
Då puttar den ena tjejen den andra i sidan och pekar och viskar:
- Tamponger, tamponger,tamponger.
Sen brister alla tre ut i skratt.

Jag skämdes inte ett dugg utan blev helt överlycklig.
Har ett mål här i livet: att göra folk glada och pga
mitt tampongköp skrattade tre tjejer.
Jag bjöd helt enkelt på ett skratt, eller ja, tre faktiskt.

It made my day!



Kram och kel från tjej som snart ska pinas med familjen!

Kommentarer
Postat av: Sarah

klart att yngre folk tycker det är pinsamt. syftar på de tre i kassan inte den tillräckligt vuxna syster! de skrattade nog för att de blev generade.

2008-07-18 @ 10:32:26
Postat av: Mattias

Sofi utan e på slutet? ovanligt, varför?

2008-07-18 @ 10:34:45
Postat av: Diana

Utan e för att mamma inte visste att man brukar stava Sofi med e. Faktiskt sant.

2008-07-18 @ 17:57:44
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0