Födelsedagskris.


Snart dags för den stundande dagen då man blir ett år äldre.
Jag skulle föredra att kalla det ett år visare,klokare eller erfarnare.
Kalla det allt utom äldre!!

Knappt så jag själv vet hur många år jag fyller,
jag tillhör nämligen kategorin som ljuger om sin ålder. En ålder här på bloggen,
en annan på Facebook och säkert en annan på ett annat ställe=)
Tror jag sist jag blev tillfrågad sa 27, brukar nog köra med 23 men det
funkar inte längre då min syster hunnit bli 23 nu.
Vet inte riktigt vilken årsdag jag ska fira i år, 25 hade varit bra men då måste man
ju ställa till med stort ståhej, så nä!
Över 25 känns så där men lite vuxen vill man ju vara
så 28 kanske är okej ändå.
28 innebär närmre 30 än 25.....hm....
Får nog fundera på det.
En viktig grej att komma ihåg är att
jag absolut inte är en dag äldre än 29 och det är
absolut inte dags att fylla 30 ännu!!!!

BTW: Grattis på din dag idag Melinda!

Kram från tjej som snart inte firar födelsedag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kräng tårta och glöm eländet.

Sockerchock kan göra nytta=)

2008-07-28 @ 18:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0