Gapa stort!


Fick mess idag, från tandläkaren. Himla gulligt att det skickar ett
mess för att påminna om tiden. Likadant som förra gången:

Hej Diana! Vi påminner om tiden hos
Tdl Maria Carlsson 2008-07-18. Kl: 11.40.
Välkommen! Mvh, Folktandvården Nyhem.

Nä, tro mig, jag har inte glömt tiden. Tänk på att jag ska till tandläkaren
varje dag sedan i söndags.
Mest rädd för sprutan. Usch, en stor fet nål ska köras upp i mitt tandkött.
Tänk så träffar dom en nerv så blir hela jag bedövad?!
Nä, jag vill inte dit!!

Men jag vill ju inte inte ha kvar min visdomstand!
Mest rädd är jag när det är tid för att borra upp framtänderna,
en bedövningsspruta rätt upp i näsan.
Får lite ångest i magen när jag tänker på
bedövat tandkött och den där borren. Har dom väl börjat borra
är man ju rätt jävla tvungen att sitta kvar!

Längtar tills kl 13, då är det över för den gången, ny tid nästa vecka.
Fem besök tror jag det blir.

Kram kram från tandläkarädd tjej

Kommentarer
Postat av: Mattias

LYCKA TILL: Akta dig för borren!

2008-07-18 @ 10:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0