Ge-Kås i Ullared.

Japp, där var vi i tisdags. Hot, hot, hot!
Rätt gött precis när man klev innanför dörren, då var där svalt
men efter en stund var det sjukt vamt igen.

Var tvungen att öppna en dricka (som jag givetvis betalde när jag gick ut)
och sätta mig på en sunkig bänk inne på Ge-Kås.
Linda skulle handla typ halva affären så jag och stackars föräldrarna fick vänta flera
år på att hon skulle bli klar med sitt inköp.
Tråkiga saker man behöver när man flyttar, nödvändigt ont som suger att handla.
Jag behöver tack och lov inte handla så mycket då det mesta är mitt,
palla nog flänga runt. Men som den goda syster jag är får jag flänga runt med henne istället
så egentligen kan det kvitta.

På bonnavägen ner luktade det grispiss och koskit om vartannat plus de äckliga
fisar Linda släppte ut i bilen.
Åksjuk Diana? Nä, jag klarade mig.


Fiske på kvällen,sedan Juvelen på B&B. Juvelen spelar fin musik, han är äcklig!

Kram från äventyrstjej=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0