Hem till gården!



Varje dag 11.55 ser jag ett dubbelavsnitt an Hem till gården, är jag inte
hemma spelar jag in.
Jag har blivit söndermobbad för att jag följer denna kärringserie
och pikarna har stundom haglat. Men jag gillar serien, den är
värd att mobbas för=) Så visst, jag är lite kärring en
stund varje förmiddag!

Blev lite smått chokerad igår när jag var på Fox och Millan sa:
"Han där i blå tröja liknar han i Hem till gården,han som är ung och har en gård"
What, kollar du på de?
- Det gör ju du med, blev svaret.

You go friend. Hem till gården är en superb serie!

Kram från tjej som just nu missat första minuten på serien och ska hoppa ner framför
tv på studs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

pisserie!

känner du han på fox?

2008-07-12 @ 17:58:09
Postat av: Diana

Pisserie e väl att ta i? =)

Känner han på Fox?? Who?

Finns ju rätt många "han" där liksom!

2008-07-13 @ 10:40:46
URL: http://dianapersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

men ja menar liksom han som typ håller i det, han med micken?

2008-07-15 @ 16:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0