I just have to!

Messat lite med en kufe som haft problem med sin tjej men för några
dagar sedan fick jag ett messd är han skrev att dom ska ha barn och att allt var kanonbra!
Grattis vad skönt och vad kul med bebis!

Men inatt spårade det ur totalt.
Fick ett mess om att hans tjej gjort slut och att han var helt knäckt.
Hennes gamla kille hade hämtade henne och hon hade sagt att hon älskade honom
och skulle vara med honom istället. Nu skulle han söka ensam vårdnad om barnet, hon har gått sju veckor.
Allt lät så konstigt så jag hade ingen aning om vad jag skulle svara.
Sen fick jag ett nyss mess där han skrev att hon ringt och sagt att den gamla killen
tvingat henne att säga så och att hon inte alls ville vara med honom.
Skrev att han kanske skulle hämta henne då.
Han svarade att killen var en knarkare som just suttit inne och han är farlig, jättefarlig!
Då skrev jag att han definitivt borde åka och hämta henne.
Han undrade hur och om han skulle ha slägträ med. Ingen aning skrev ja.
Men ring polisen om han är så farlig.

Iaf så skrev han att han åkte dit.
Sen fick jag ett mess där det stod att:
Killen jagar oss nu. Fan om han får tag i oss.
Jag svarade inte. Fick detta:
Vi är hemma nu, hon är lessen. Han har slagit henne den jävlen.

Hur hinnar man i all denna tumult skriva meddelanden??
Jag tror nog att det är nån som driver med mig asså!!
This is to crazy to be true!

Kyss och hej från förmodligen lurade tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0