Idag har jag:



* vaknat
* tagit på sovkläder
* kissat
* rökt
* ätit frukost; grönt te, två mackor, osötat bröd
* läst tidningen
* rökt
* druckit kaffe, Löfbergs lila mellanrost brygg med en suckett i
* bajsat
* rökt
* tvättat ansiktet
* smörjt in finnmedel som inte hjälep
* borstat tänderna
* kissat
* klätt på mig, joggingkläder
* gått promenad i 55 minuter
* rökt
* ätit musli med grön mjölk
* rökt
* druckit kaffe
* kollat på "Hem till gården"
* sovit
* vaknat
* rökt
* kissat
* pratat i telefon med mamma
* ätit; två mackor, två skorpor, varm kakao
* rökt
* gapat med syster
* klätt av mig
* duschat
* smörjt in mig
* fönat håret
* gapat med syster
* pratat i telefon med storasyster
* klätt på mig
* rökt
* fick meddelande av grannen som skrattade åt mitt och systers bråk
* kollat film; Ned Kelly
* pausat filmen
* kissat
* rökt
* messat med Millan och Teuta
* fortsatt kolla på filmen
* ätit: tinad mat, falukorv med mos, äckligt
* tittat tv
* rökt
* kissat
* surfat på nätet
* messat med storasyster
* rökt
* lyssnat på regnet
* Kollat film; Leo
* bloggat
* ätit; två mackor, två skorpor, varm kakao
* rökt
* surfat på nätet
* tjatat med My på msn
* fick ett "jag hoppas du druknar i duschen"-meddelande av Andreas
* lyssnat på hagel
* gjort en helt jävla meningslös lista över vad jag, Åke-tråk gjort idag.

En så jävla meningslös lisa som jag aldrig tänker göra om.
Summan av kardemumman är att jag till större del idag har;
rökt, druckit kaffe och kissat!  Like every day!

I morgon ska jag:
* vakna
* ta på mig sovkläder
* kissa
* röka
* äta frukost, grönt te, två mackor
* röka
* dricka kaffe
* surfa på nätet
* bajsa
* tvätta ansiktet
* smörja in finnmedel, som inte hjälper
* borsta tänderna
* kissa
* klä på mig
* gå på promenad
* röka
* äta, musli med grön mjölk
* dricka kaffe
* kissa
* röka
* surfa på nätet
* duscha
* smörja in mig
* föna håret
* kissa
* klä på mig
* röka
* äta
* röka
* kissa
* kamma håret
* sminka mig
* byta kläder
* röka
* kissa
* gå till stan
* and then I dont know what happens yet. Wwweeehhhhhhhhhiiiiiiiiiii, love surprises!!
Kan ju iaf lova att jag kommer röka och kissa=)

Skratt, skratt från Diana som lovar att aldrig göra om denna hemska lista!!


Kommentarer
Postat av: Mattias

Fan vad tråkig dag!

Skönt att även fina flickor bajsar!

2008-07-18 @ 10:34:01
Postat av: Diana

Om inte vi hade bajsat hade vi typ exploderat!

2008-07-18 @ 17:58:48
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0