Konstig nojja.


Får eller rättare sagt fick jag jämt en massa nojjor men nu är det rätt lungt på den fronten.
Ofta får jag dödsångest, jävla hemskt att dö, tänk så är man helt ensam fast i nån konstig värld!
Det är här ifrån den konstigaste nojjan kommer.

För många år sedan,typ sju, fick jag sån grym dödsångest och vågade absolut inte somna.
Var helt övertygad om att jag inte skulle vakna igen. Nojjig som tusan gjorde jag såklart allt för att vara vaken,
jag lyckades ett bra tag med. Efter några vaknar dagar blir man helt wacko i huvudet och
jag fick för mig ännu mer konstiga grejer. Helt plötsligt vågade jag inte äta, tänk så skulle jag sätta
köttbullen i halsen eller så hade någon förgiftat maten!!
Utan sömn och utan mat blir man ganska lost i kastrullen men någon medicin kunde jag absolut inte äta
för att lugna ner mig, apoteket kunde ju gjort fel och ge mig gift.
Sen blir man tröttt av medicin och jag ville ju inte somna. Gick tillslut inte att vara vaken och de sista dagarna hemma
låg jag mest och slummrade samtidigt som min hjärna typ gav upp.
Så inom loppet av två veckor gick jag ner till 44 kg, hamnade först på sjukhus med dropp sedan
en sängplats på psyket i några dagar!
Tjoho vad jag har lärt mig att mat och sömn är A och O!

Sedan tog de fan hur lång tid som helst att bli normal igen ( jo, jag anser att jag är de :) )!

Nojjor är skräp! Don´t let them get to you!

Kyss och hej från ätandes och sovandes tjej!


Kommentarer
Postat av: Amanda

seriös skit det här, jobbigt.

tur de är över med den nojjan!

2008-07-03 @ 22:45:12
Postat av: Anonym

låter ganska osunt, men va fan.det som inte dödar en gör en starkare. fast kanske inte just slutet på livet då, för det dödar ju verkligen en!

2008-07-06 @ 16:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0