Lidhult.


Ska strax åka till Lidhult med familjen.
Lidhult liksom, vad fan gör man där??

Loppis är det som gäller, mamma och pappa gillar loppisar
och åker land och rike runt för att glo på skit.
Linda mutade med mig till priset av 200 och hennes väska
som jag är så kär i=)
Är jag så hemsk att jag tar emot mutor?
Väskan är så lätt värt det,sjukt fin!!
Men 200 spänn? Det är här samvetet mår lite dåligt....

Lidhult....fan vad spännande.
Sjukt varmt i en bil, sjukt vamrt att gå på loppis. Varmt helt enkelt,
men jag är tapper.
Loppis är skoj men en lördag då det dessutom är
strålande sol? Nja, får väl se hur nöjd jag
är när jag är hemma igen, förmodligen åksjuk!

Var i Gnosjö på loppis för ett tag sedan, upplevde inte Gnosjö-andan=)
Kram hej från tjej vars pappa är en samlare-av allt!

Grattis,grattis på födelsedagen, Teuta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0