Liseberg.


Japp, igår besannades min farhåga. Var på Liseberg för ett tag sedan  och
vägrade åka något. Johan och Sebbe var värstingar och åkte allt!
Jag var lite rädd bara av att titta på.
Men fan, dom är grabbar och så klart modiga.
Åkte faktiskt flumride när jag var där och aldrig mer.
Första stupet gjorde mig livrädd och jag var så opepp på att åka
ner sista stupet men jag hade inte dirket något val.
Jag var nästan säker på att jag skulle dö, av rädslan.

Sen var jag nöjd. Det kan hända saker, säger jag!
NÄ!! De tyckte ingen annan,

Ha ha ni ser, man ska vara rädd för karuseller!!
Och för flygplan, och för tåg, och för bilar, och för råttor, och för att få hjärnblödning,
och för att få andnöd, och för små rum, och för folksamlingar, och för att vara hemma själv,
och för att vara ute när det åskar, och för taxichaffisar, och för att bli inlåst, och för förgiftad mat,
man ska vara rädd för det mesta liksom. Allt kan hända, det är en första gång för allt!!

HBK förlorade igen, inte första gången!!

Darr, darr från tjej som är rädd för det mesta, dock är det nyttigt att vara rädd,
det är ett sätt att utforska sig själv=) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0