Lördag!



Trevlig lördag på Vallås, så jävla nöjd tjej jag var igår.
Nöjd, nöjd,nöjd så nöjd.

Och så skrytsam.
Och så dansant.
Och så dålig karaktär och rökte massa cigg. Rökte ju så lite i veckan.....Nya tag i mån!
Och så underhållande.
Och så jävla äcklad.
Och så trött.
Och så kär i mina vänner.
Och så hatisk.
Och så bra mascara jag har!
Och så många idioter det finns.
Och så jävla nöjd!!
Och så många rynkor runt ögonen då nöjd tjej skulle
le med hela ansiktet hela kvällen.


Kram från sjukt nöjd Diana!

Kommentarer
Postat av: Myzan

Fan va alla ser röda ut i nyllet.. Hahahaha

2008-07-28 @ 13:19:13
Postat av: Anonym

Asså Diana, du är så himla söt*

2008-07-28 @ 18:15:42
Postat av: Diana

Rödheten beror nog på solchocken som infann sig dagen innan! Din turban är finast!

2008-07-28 @ 22:00:28
URL: http://dianapersson.blogg.se/
Postat av: Diana

Klart jag är söt,född sån:)

2008-07-28 @ 22:01:09
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0