Mirakel!



Min dator la ner sin verksamhet igår.
Blockerad från internet och en jävla massa varningsfönster:

VARNING!! Din dator är utsatt för risk!

Jaha, vad ska jag göra åt det?

Får ju panik utan internet, lider verkligen av detta i-landsproblem men min
fantasi sträcker sig tyvärr inte längre än till målning och surfning på nätet.
Måla, jo det kunde jag sysselsatt mig med men, nä!  För det krävs det motivation,
inspiration och rätt sinnesstämmnig, gärna en låg sådan och den infinner
sig inte nu för tiden. Måla gör jag på hösten, passar bättre då!

Iaf löste sig mitt datorproblem som genom ett mirakel. Ringde min bror
som tack och lov är datornörd. Han fick mitt ip-nummer och lösenord sen
styrde han min dator från sin.
Alltså satt han flera mil från mig och på min skärm såg jag hur han fixade
och trixade. Tog flera timmar men sen, då jävla funkade den igen.
Alla kort och alla mappar klarade sig.
Min LÅNGA text klarade sig finemang! Tack bror!

Fattar inte hur det där funkar men jag blir lite
rädd för tekniken faktiskt!!

Mummakardemumma från Diana som tackar och bugar för hjälpen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan inte lida så mycket av att en dator trasslar. det är ett pinsamt i-landsproblem.

du borde skaffa dig en hobby eller något annat som är mer aktiverande för hjärnan!

2008-07-21 @ 10:50:40
Postat av: Jocke

Ja, vad skulle man göra utan detta cyberspace?

2008-07-23 @ 08:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0