Myzan bjuder på skratt!

Jag och Linda är bevisligen fortfarande barn och fan vad jag älskar det!
My filmade,vet inte riktigt vad som är roligast, hennes utmattade skratt
eller våra försök till att vara smidiga?

http://www.youtube.com/watch?v=bs9wmy5lz2Y

Ganska fett ironisk när jag påstår att jag är för smal,menar att om jag hade varit
ännu lite större hade ju rockringen inte kunnat kasa ner=)

Kyss hej, ha kul;skratta och få ont i magen!!

Hey, indianman!
Om du fortfarande läser skräpet;
Got one thing for you, ska försöka komma ihåg att
ta med den nästa gång jag ska ut på en torsdag.
Men minnet börjar sagga, precis som allt
annat när man närmar sig trettio!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Fan, Diana. Du är bara för jävla härlig.

Dig och din syster!

Er önskar man att man känner.

2008-07-15 @ 16:53:43
Postat av: Diana

Du får gärna också flytta in en vecka så kan vi se om du står ut.....

2008-07-16 @ 17:49:16
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0