Nä, jag klarade mig inte...

en dag utan tv!
Var och köpte en ny idag. En platt!
Tackar syster med sin man allra ödmjukast för hjälp och skjuts och råd och bärande av apparaturen!!

Ingen fördel med att vara en blond liten flicka idag inte, verkade nog mest pantad
när jag frågade om döda pixlar och annat som jag själv egentligen inte hade
en susning om så svaren jag fick hjälpte ju inte mig så värst mycket.
Egentligen skiter jag i vilket, bara jag kan glo på tv!!

Killen på Elgiganten var en dryg liten fjant,killen på Siba va trevlig.
Ska kanske ringa honom i mån och tala om att jag lyckats med installationen och inte
hitta en enda död pixel.
Kan ju fråga om han vill provtitta tv:en över en film. Ha ha!!

Men jag fattar nada om inställningarna och kan inte koppla in min video!
Men jag kan se på tv!!


Kram från tjej som ska titta på tv utan nödvändigtvis bra program, så klart inga bra program ikväll!


Kommentarer
Postat av: Johanna

kan det ha varit hans på siba? :P

2008-07-10 @ 11:27:19
URL: http://johannalundberg89.blogg.se/
Postat av: Diana

hans på siba what?

2008-07-13 @ 10:42:28
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0