Överlycklig...

...blev jag just nu.
Kärring som jag är sitter jag här en måndagkväll och kollar på tv-Viktoriadagen!
Måndagsklubben;släng dig i väggen!

Iaf, det som var helt överväldigande var Charlotte Perelli, eller inte just hon utan hennes smink eller ja,

snarare avsaknaden av smink.

Äntligen har hon(hennes stylist) tonat ner det svarta och idag såg man hennes ögon!

Idag såg hon inte helt igenmurad ut runt ögonen vilket hon gjort under hela melodifestivalhärvan!

You go el natural, Charlotte!


Nu blev det Linda "alla flickor utom jag" på tv.
Det spritter så jävla mycket i hennes ben att jag blir helt galen.
Ser ut som  hennes fötter sitter fast i marken och hennes största önskan just där
är att få röra så mycket hon kan på benen.
Vill bara lyfta upp henne och ruska runt henne.

Suck,tacka vet jag Viktoria som snällt sitter iklädd folkdräkt i sin tron och
knappt rör en min!
Grattis på födelsedagen, verkar jävla tråkigt att fylla 31!



Söta som tusan dock,dom där sessorna!

Kyss från trött tjej som inte kan sova ännu, måste ju ha dagens dos av kreativt tänkade
och den stunden brukar infinna sig runt midnatt!


Kommentarer
Postat av: Myzan

å d va den bästa bilden eller?

2008-07-14 @ 22:10:28
Postat av: Anonym

Störta monarkin!

2008-07-15 @ 16:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0