På tal om sms.

Detta är nog det roligaste mess jag fått i hela mitt liv,här slängdes det jävla
inte runt med några pussar och kramar.

Alla kul sms-skämt jag fått; släng er i väggen. This is da shit of fun!

(P.s, det är inte jag som särskriver eller har konstiga
meningsuppbyggnader,jag citerar. Ds.)

" Nä, du har helt rätt Diana. Och du är ju falsk ; ) Men eftersom
du berättar varje gång du knullar någon till dina kompisar så innebär
inte det att jag vill berätta vem jag knullar med till dig el någon annan.
Och bara för att du gillar att knulla runt så ger inte det dig ägar rätt på alla
dina knull offer! XXXX och jag har inte ljögit till dig bara för att vi inte vill redovisa
allt vi gör i vårt privat liv!  Om du är cp så kommer du svara på detta meddelande.
Vi är ju vuxna människor."

Helt fascinerad av att man använder smiley när man talar om falskhet.
Cp om man svarar på ett mess för vi är vuxna männsikor?
Hmm..
Jag var cp för jag svarade på messet=)

Självklart är jag inte mer än mänsklig och berättar för mina vänner
om mitt knullande ( eller avsaknad av). Tror ALLA mina kompisar känner till ALLA de ÅTTA killar jag KNULLAT!!
( Ja, jag erkänner, två DUTT också=))

Förklaringen på detta är:
Tjejen i messet (som inte är med i filmen) knullade min "speciell friend" fast att vi två
veckor tidigare diskuterat att jag inte gillade att hon stötte på honom. Klart jag
inte ska göra något med honom, lovade hon. Och där försvann liksom privatlivet som det kallas!!
Sen ljögs det om detta i ytterligare två veckor.
Men jag är inte den som dömer, kanske okej att göra så, inte vet jag.
Enligt mina premisser är det abslout inte okej men man ser ju olika
på saker och ting, så jag köper det med hull och hår.
Sen att ni kan äta min varma bajs är ju en annan femma!!

Kyss från tjej som upptäckt att hon inte är den stora människa hon trodde
för det bor en hämndlysten liten djävul i henne. Men av repsekt utelämnar namn och
annat avslöjande skit!


Kommentarer
Postat av: Fia

Skaffa bättre kompisar!!

2008-07-13 @ 21:29:03
Postat av: Fia

Skaffa bättre kompisar!!

2008-07-13 @ 21:29:45
Postat av: anonym

nu dök det där ordet upp igen. vad är dutt?

2008-07-13 @ 21:31:09
Postat av: din vän

Diana, varför ett sådant ståhej?

hon gjorde ju fel som va med honom,

blev det ditt fel helt plösligt eller?

I messet står det ju klart och tydligt att dom "ljögit" för att dom inte vill berätta om sitt privatliv. det tolkar jag som att dom har legat med varandra och dessutom ett erkännande på att dom ljugit!

sparka dom.

2008-07-13 @ 21:34:00
Postat av: Diana

Inget ståhej!!

Människor har olika principer, jag mina, andra sina.

I detta fall tydligen olika men vem är jag att försöka ändra andras principer?

2008-07-14 @ 18:55:21
URL: http://dianapersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste man bete sg på ett visst sätt för att man är vuxen?

2008-07-14 @ 20:41:32
Postat av: Amanda

det finns oskrivna regler som nästan all följer av både respekt och medmännkslighet.

i den takt samhällets förändras och värderingar suddas ut kanske vi skulle ha en bok med sociala lagar!

2008-07-15 @ 16:50:33
Postat av: Diana

Tror inte man MÅSTE bete sig på ett speciellt sätt när man är vuxen men man kan ju höja sig över sandlådenivån....eller kanske inte....det är kanske sättet att inte lösa problem på...för detta är inget problem och inget som ska lösas!

Man gör som man vill men då får man också ta konsekvenserna och inte ränkna med att andra beter sig annorlunda.

Personligen så gillar jag sandlådenivån, tror att det är bra att skrika lite!

2008-07-16 @ 17:53:39
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0