Pepparkaksbrun?

Nä, inte pepparkasbrun.
Var i Harplinge och badade i poolen och solade,skönt men
varmt och jag höll inte ut många timmar.
Fick iaf massa färg. Så brun som jag är på benen nu
har jag aldrig någonsin varit och då kan jag
avslöja att jag faktikst just nu är jävligt vit men men,
jag kan inte bättre än så här. Har den där lätt LJUSbruna färgen med lite röda inslag
som så många andra skandinaver med blåa ögon har.

Håret har blekts mer,vilket förklarar mina ständigt växande tröghet
och ögonbrynen har snart bleks bort.
Men attans vad skönt det är med SOMMAR!
Love it. Solen gör mig lycklig som tusan=)

Kram från tjej som i lördags vurpade och slog ut en flisa på tanden=SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0