Pinsamt!


Min storasyster vill så gärna att våra föräldrar och hennes killes föräldrar ska träffas.
Vad passar då inte bättre än en picknick i Stationsparken och lyssna på musiken från rix-fm?
Nä, vad passar bättre?

Så idag bär det av, föräldrarträff och fröken Diana ska delta.
Hur länge kan det hålla på? Två timmar kanske?
Då hinner ju mamma göra bort sig (MIG) si så där 15 gånger, i timmen!!

Hon kommer kalla syrrans kille vid fel namn säkert två gånger iaf, mig för min brors namn
typ åtta gånger och snubbla runt miljoner gånger!
Kommer sluta med att jag är så irriterad inombords att jag inte vet vad jag ska ta vägen
och sedan kommer nog jag och storasyster skratta åt det!!

Lillasyster slipper iaf, hon ska inte med-SMITARE!!

Missförstå mig rätt, min mamma är en sjukt fin mamma och skulle
göra allt för oss barn. Hon är bara lite trögare än alla andra, mindre begåvad tror jag
det korrekta uttrycket är. Hon och pappa means the world to me och dom finns alltid!
Kan förstå att andra människor finner henne lite komisk men jag
går sönder när hon sätter igång med sina utläggningar.
Blir dessutom bara värre med åren! Men fan, hon har bjudit på många skratt, min kära mor!
Vet att jag ska uppskatta henne och det gör jag verkligen!!

Ska bli mycket spännande ikväll.
Min kille ska aldrig få delta i något socialt sammanhang med min familj så vida
det inte är på vårt bröllop, då är det tvunget.
Ytterligare en anledning att inte gifta sig=)

Om någon jag känner ser mig ikväll; kom inte fram för att säga hej om jag är med la familia!
Min mamma har så svårt för att hålla reda på sig=)

Kyss hej från mammas lilla tös som undrar hur kära far står ut!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag såg dig igår....och din mamma....och pappa!!

2008-07-18 @ 10:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0