Puss och kram vol.2


Får fortfarande mess från det där nummret som inte finns på varkens eniro.se eller
hitta.se. Så sugit att det inte finns.
Fick iaf ett mess igår:
"Fan vad jag är bakis. Puss."

Jag blir fan upprörd på riktigt över dessa jävla pussar och kramar som
bara slängs runt hej vilt. När jag skriver kram till någon menar jag en kram, alltså på riktigt
och kan jag inte tänka mig att krama människan IRL får den fan ingen kram
på mess heller. Jag gillar att kramas och delar gärna med mig av livets värme.
Pussar på folk? Nja, goda vänner för en kindpuus, absolut!!
Tycker det är mys när en vän eller någon jag tycker om skriver kram till mig, men då vet jag ju inte riktigt
om det är så att jag får en genuin kram eller en kram som bara hänger på i
slutet av ett mess!

The piont with this shit e iaf att jag svarade på messet. Hemsk som jag
är när jag blir lack blev svaret:
"Puss? Varför i helvete skriver du puss till mig?"

Fick tillbaka:
"Oj, jag skickade visst fel"

Yeah right!
Fick från samma nr idag:
"Men du kanske kan ta dig lite tid?"

"Tror du skickade fel igen" svarade ja.

Jag tror mig veta who this is och isf har jag träffat killen en gång för massa veckor sedan
och då känns det lite tragiskt att han en söndag tänker på mig och skickar ett mess.
Jag måste gjort en bra intryck eller så blev han besatt=)
Lessen, men så speciell är jag inte!

KRAM; KRAM till mina kära och alla andra snyggon=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Har du aldrig mött en människa EN endaste gång och ibland kommit på dig själv med att tänka på denna människa?

2008-07-13 @ 21:30:31
Postat av: Anders

Han kanske blev förälskad vid första ögonkastet?

2008-07-15 @ 16:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0