Rotundan!



Mysigaste plejset i stan får jag nog säga men sommarhalmstad bjuder
liksom inte riktigt till med den där stora gula grejen jag nämnt innan.

Men eftersom att jag redan är så liten tror jag inte att det gör så mycket
ifall jag skulle krympa en centimeter eller två om jag blir blöt i regnet. 

Lars Demian dorg mycket folk, fullt på Rotundan men efter hans spelning
dalade folket ut. Lite stå-upp och andra band så absolut en helschysst kväll!

Lite chockad blev jag allt när Lars Demian sjöng om HM-modellen
som gick ner på knä och sög på killen lem, pinsam skit=)

Självklart fanns det ju som alltid nåt påtänt pucko som inte fattar konceptet att man
inte får dricka öl på Rotundan och stackars personalflickorna måste säga till,
inte bara EN gång heller!

Snubben igår var rätt lost i katsrullen där han satt och klunkade sin öl, rökte sina cigg
och drog ut såna feta snorloskor som han spottade lite här och var.
För jävla mysig kille asså.

För min del slutade kvällen i tragedi,film och chips denna kväll med.
Chips, chips, chips = tjock,t jock, tjock, ha ha!!



  
Kram från tjej som satt under filt och paraply och förmodligen inte krympte något.

Kommentarer
Postat av: Anonym

been there, done that!

2008-07-15 @ 16:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0