Schysst uppfinning!

Regnkläder rockar fett. Blev nästan inte blöt alls.

Låg i hemska stolen hos tandläkaren i 90 minuter!!!
Ont i ryggen, hungrig,kaffesugen och röksugen hann jag bli innan jag äntligen var klar.

Beövningssalva, två feta sprutor upptjongad i käften sen borren.
Den där hemska saken som skakar och låter.
Men två tänder i klara, 4 kvar. Blev väldans nöjd, började så klart med kanintänderna.
Finfina nu men kontrasten suger fett, no smile, no smile til I´m done!
Ny tid på måndag, 80 min!

Putsmaskinen sprutade så mycket vatten att jag fick en kallsup genon näsan,
var rätt okapabel till att andas med munnen och druknade nästan, läskigt!

Dåligt att dricka kaffe och röka nu ju.
Ska sluta röka...nästa vecka.

Puss puss från tjej som nu dricker kaffe genom sugrör och önskar
som fan att du vore här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0