Sötaste haschtomten!



Är ju lätt basisten Nikke Ström i Nationalteaterns rockorkester.

Schysst spelning igår men B&B är inget drömmställe.
Lågt i taket och dåligt upphöjd scen. Crappy crappy, Halmstad behöver
ett nytt place för spelningar!

Blandat klientel igår men många äldre "hippies", dom hade
nog en nostalgitripp,kanske en annan tripp också.
Tjejen i bandet hade rödsprängda ögon och förmodligen
lite annat innaför västen, men vad vet jag?
Jag kanske bara är fördomsfull och drar likhetstecken mellan
röda ögon och annat men självklart fattar ju även jag
att man kan få rödsprängda ögon utan tillsatser=)

Idag är det iaf ett evigt wiiiiiiieeeeeee i mina öron och jag
önskar att jag varit föreklok istället för efterklok och använt
öronploppar. Gillar inte de, pajjar ju allt som har med livemusik att göra
och det blir bara dovt men nä, idag är det inte värt det.

   


Hej och hå från mig som hör dåligt och har öronpip!

Kommentarer
Postat av: Anonym

go Ulf!

2008-07-03 @ 21:50:38
Postat av: Anonym

knark e nice, inte bajs!

2008-07-03 @ 21:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0