Statoil!

Finns en hurtig brud i kassan på Statoil här nere, Statoil på....ja,
va fan heter vägen? Går där minst två gånger om dagen...
kanske att den heter Söndrumsvägen....

Handlar ju oftast mjölk där och hon i kassa upprepar samma procedur varje gång:
-Önskas något annat idag?
-Nej tack.
Då funderar jag på vad hon egentligen menar,
jag fattar ju att hon menar något av det som finns bakom kassan
men om jag hade velat ha något hade jag sagt det direkt när
jag kom fram.
Om jag hade ångrat mig när jag står i kassan och vill ha något mer
antar jag att jag hade fått gå och hämta det själv ändå så
varför fråga!
Sen när jag betalt mjölken frågar hon:
-Vill du ha en kasse ttill detta?
-Nä, tack.

Fan jobbigare att bära en mjölk i en kassen än i handen.
Kaase för en mjölk? Tänk på miljön!!

Kyss hej från nöjd tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0