Tangentsbordslexi.

Suttit framför denna fyrkanten och skrivit i princip hela dan, ryggen gör lite ont och då jag var för lat för att slänga på glojärnen har jag givetvis fått huvudvärk!
Jag lullade runt på stan i förmiddags och fann Halmstad-inspiration så det var dags för lite smatter på tangentbordet.

Jag har missat en bokstav i på tok för många ord idag, liksom glömt att trycka ner en tagent eller nåt liknande.
Tror jag lider av någon slags tagentbords-dyslexi, om man nu kan göra det.
Kan man inte de så uppfann jag i denna stund att det existrerar ett sådant problem.
Okej, om jag hade stressat så de blev slarvigt men nä, jag ansträngde mig faktiskt.

Tack och lov för stavningshjälpen i words, palla läsa genom hur många sidor som helst!

Har smattrat som fan och fått ut massa flum  men det hjälper inte så mycket. Har lösenordsskyddat dokument och fått något förtvivlat hjärnsläpp och minns inte för fem öre vilket lösenord jag använt, kan inte öppna och lägga till.
Två "hemliga" projekt i datorn, två lösenord. Jepp, lösenord får ju aldrig skrivas någonstans på papper heller, tänk om nån hittar de??

Kyss från hemlighetsfull tjej som än så länge ska förbli jävla hemlig!

Kommentarer
Postat av: anders

njo, de kanske är ett problem man kan lida av.

kolla SAOL.

2008-07-16 @ 17:16:26
Postat av: Diana

Jag lider uppenbarligen av det=)

2008-07-16 @ 17:48:31
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0